Tájékoztatás a Pest Megyei Kormányhivatal Vecsési Járási Hivatalának szervezeti és működési változásairól

A Pest Megyei Kormányhivatal Vecsési Járási Hivatala tájékoztatja a tisztelt Ügyfeleket, hogy a járási hivatalok 2017. január 1-jei hatáskörbővülésre tekintettel – a lakosok érdekeit szem előtt tartva – a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés, illetve munkavégzés kialakítása érdekében, a járás sajátosságait is fegyelembe véve a Pest Megyei Kormányhivatal a Vecsési Járási Hivatalnál a humán erőforrások racionalizálása mellett szervezeti és működési átalakításokat eszközölt.

Változás, hogy járásunkban 2017. január 1. óta három osztály működik:

- Kormányablak Osztály

- Hatósági Osztály és

- Gyámügyi Osztály.

Főszabályként a hivatal minden munkatársa a járásszékhelyen, Vecsésen végzi munkáját három különböző helyszínen, változatlan ügyfélfogadási rend mellett.

A kirendeltségek és az ecseri ügysegéd ügyfélfogadási ideje azonban módosult. Az ügyfélfogadási idő kialakításánál figyelembe vették az elmúlt év ügyfélforgalmát, továbbá szem előtt tartották az adott település sajátosságait és a Polgármesteri Hivatalok ügyfélfogadási rendjét.

 

A fentiek fényében a Maglódi Kirendeltség tekintetében kiemelten fontosnak és indokoltnak tartották, hogy továbbra is három napon – hétfőn, szerdán és pénteken – tudják fogadni az ügyfeleket. Változás ugyanakkor, hogy hétfőn hamarabb, míg szerdán valamivel később kezdődik az ügyfélfogadás, míg a pénteken változatlan időtartamban állnak a maglódi polgárok rendelkezésére.

Mindezek alapján 2017. március 1-jétől az alábbiak szerint módosul a Vecsési Járási Hivatal Maglódi Kirendeltségének ügyfélfogadása:

Hétfő: 13.00-14.30

Szerda: 10.30-17.30                           Gyámügyi ügyintézés: 08.00-12.00 és 13.00-17.30

Péntek: 08.00-12.00

A Maglódi Kirendeltségen intézhető ügytípusokról az alábbi linkre kattintva olvashatnak bővebben:

Tájékoztató a Maglódi Kirendeltségen intézhető ügytípusokról (2017)

RizVN Login