Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

TÁJÉKOZTATÓ

téli igazgatási szünetről és az ügyfélfogadás szüneteléséről

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleket, hogy Maglód Város Önkormányzat Képviselő-testülete a 6/2017.(IV.18.) önkormányzati rendeletével

2017. december 27-étől – 2017. december 29-éig

téli igazgatási szünetet

rendelt el a Polgármesteri Hivatalban.

 

Az igazgatási szünet alatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart, ügyfélfogadás nem lesz.

A kérelmeket Tisztelt Ügyfeleink elektronikusan vagy postai úton juttathatják el a Polgármesteri Hivatalhoz.

halaszthatatlan ügyek (halálesetek anyakönyvezése) intézésére az alábbi beosztásban és időbeni ütemezésben telefonos ügyeletet tartunk:

Dátum: Ügycsoport: Ügyintézők: Telefonszám:
2017. december 27‑29. anyakönyvi igazgatás
(haláleset anyakönyvezése)
Potocska Györgyné
Papp Márta
06-20-326-0950
06-20-389-3470

Az igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap: 2018. január 2. (kedd)

Megértésüket köszönjük.

Maglód, 2017. december 20.

Margruber János jegyző

RizVN Login