Egészségkártya

 

Egészségkártyával gondoskodik Maglód városvezetése a lakosságról.

Az Önkormányzati Egészségkártya Program keretén belül Maglód város önkormányzata közel 2.200 db egészségkártyát oszt ki, a helyi 60 év feletti lakosok és az önkormányzat által fenntartott intézmények dolgozói között.

 

 Célunk az, hogy mindenki fordítson sokkal nagyobb figyelmet az egészségtudatos életmódra. Természetesen az egészség védelme mellett nem szabad megfeledkeznünk arról sem, hogy saját magunk is sokat tehetünk, hogy segítsük az egészségügyi dolgozók munkáját. Az Egészségkártyával és Leletkezelővel minden adatunk naprakész és azonnal előhívható lehet. Hatékonyabbá és gyorsabbá tehetjük az orvosi vagy sürgősségi ellátást.

Bővebben: Egészségkártya

Nyilvántartás a kereskedelmi tevékenységek végzéséről

A 210/2009. (IX.29.) Korm. rendelet alapján a kereskedelmi tevékenységek végzéséről vezetett nyilvántartás az alábbi linkre kattintva érhető el:

Kereskedelmi tevékenységek végzéséről vezetett nyilvántartás

ELMŰ panaszfelvételi pont

elmuAz Elektromos Művek Zrt-vel történt megállapodás alapján a maglódi fogyasztók jobb kiszolgálása érdekében panaszfelvételi pont nyílt a polgármesteri hivatalban.

Bővebben: ELMŰ panaszfelvételi pont

Utazási feltételek a városi (helyi) buszjáratokon

busz uzletszabTájékoztatjuk a tisztelt Lakosságot, hogy a városi (helyi) menetrend szerinti autóbuszjáratok igénybevételére vonatkozó üzletszabályzat letölthető a honlapról.

Bővebben: Utazási feltételek a városi (helyi) buszjáratokon

Tájékoztatás a Központi Orvosi Ügyelet működéséről

2013. június 1-től a Rescue-Med Kft. látja el az orvosi ügyeletet Gyömrő-Maglód-Ecser térségben.

Bővebben: Tájékoztatás a Központi Orvosi Ügyelet működéséről

RizVN Login