Szünetel az ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatalban

Tisztelt Lakosság!

Maglód Város Önkormányzat polgármestere – a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében foglalt, veszélyhelyzetre vonatkozó jogkörében eljárva – 2020. március 16-ától határozatlan időre, visszavonásig elrendelte az ügyfélfogadás szünetelését a Polgármesteri Hivatalban. Az intézkedés célja, hogy a személyes megjelenés elkerülésével a koronavírus megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető legyen. Személyes ügyfélfogadásra kizárólag sürgős, más módon (elektronikusan vagy postai úton) nem intézhető ügyekben, az ügyintézővel telefonon előre egyeztetett időpontban van lehetőség.

Az egyeztetett ügyfélfogadást az ügyintéző az ügyfélszolgálati irodában tartja. Bejárati lehetőség kizárólag az ügyfélszolgálati oldalon (kereskedelmi üzletek felől), a városháza Sallai utca felöli bejárata zárva tart.

 

 Telefonon történő egyeztetés: 

  • Központi telefon:
06 (29) 325-111
  • Titkárság:
06 (29) 526-098
  • Adóügyek:
06 (29) 325-144
  • Pénzügyek:
06 (29) 526-096
  • Szociális ügyek:
06 (29) 526-097
  • Anyakönyvi ügyek:
06 (29) 526-093
  • Hagyatéki ügyek:
06 (29) 526-094
  • Kereskedelmi és iparügyek, birtokvédelem, állattartás:
06 (30) 929-7866
  • Műszaki ügyek:
06 (29) 326-217

 Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy ügyeiket lehetőség szerint elektronikus úton (ügyfélkapu regisztráció szükséges), vagy ha az nem lehetséges, postai úton intézzék (postacím: Polgármesteri Hivatal 2234 Maglód, Fő utca 12.). Felhívjuk a figyelmüket, hogy hatósági ügyekben e-mailen történő ügyintézésre nincs lehetőség!

Biztonságos online ügyintézés a helyi önkormányzatoknál

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Az E-önkormányzat portál (Portál) az ASP rendszert igénybe vevő települések ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.

Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál. 

A Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás

(ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható.

Az egyes funkciók használatáról a Tájékoztató a portálról menüben részletes leírás olvasható.

A portálon az alábbi online szolgáltatások vehetők igénybe:

Adóügyekben az elektronikus ügyintézés módjairól és feltételeiről ezen a linken további részletes tájékoztatókat olvashatnak.

Köszönjük a megértésüket.

Maglód, 2020. március 16.

Margruber János jegyző

Maglód térkép

szechenyi terv cimlapon feher

 

RizVN Login